Najjednostavniji i najpovoljniji način za promociju domaćih proizvoda hrane i pića na području Republike Hrvatske i EU

25.04.2021

Piše: Sara Robek, petak, 23.04.2021.

Portal burzahrane.hr jedini je specijalizirani hrvatski internetski portal koji izravno i na dnevnoj bazi omogućuje ponudu i potražnju proizvoda domaćih proizvođača hrane i pića. Veliku prednost u njihovom poslovanje predstavlja mogućnost oglašavanja unutar cijele Republike Hrvatske i EU te tako dopiru do svih potencijalnih kupaca na tržištu.

Burza Hrane djeluje od 15. travnja 2013. godine te od tada neprestano rastu. Njihovi klijenti mogu postaviti oglase ili pretraživati oglase ponude i potražnje. Sama ideja nastaje kako bi se pomoglo hrvatskih proizvođačima te im se omogućilo da brzo i lako dođu do potencijalnih kupaca.

„Platforma Burza Hrane u prvom smislu ima cilj prilagoditi se vremenu u kojem živimo i tako biti konkurenti, obzirom da svijet već duže vrijeme funkcionira na takav način.“ - u razgovoru s osnivačem portala Slavenom Kulićem otkrivamo što ovaj portal čini jedinstvenim, kako se nose s konkurencijom te po čemu se razlikuju od drugih portala na tržištu.

Što je Burza Hrane?

- Burza Hrane je portal, osmišljen kao koncept koji direktno povezuje proizvođače hrane i pića s konzumentima koji trebaju hranu za svoje poslovne potrebe poput hotela, cateringa, trgovina, mesnica ili za potrebe fizičkih osoba. Primarno je omogućeno da ljudi mogu ostvariti poslovnu suradnju direktnim kontaktom, isto tako da konzumenti imaju mogućnost izbora tj. vidjeti što se na tržištu nudi, a da proizvođači imaju tržište koje nije ovisno o lokaciji proizvođača, nego svima onima koju su zainteresirani. Tako, Burza Hrane omogućuje da i mali, srednji i veliki imaju mogućnost korištenja digitalnih medija na puno jednostavniji, brži i jeftiniji način. Platforma Burza Hrane u prvom smislu ima za cilj prilagoditi se vremenu u kojem živimo i tako biti konkurentni, obzirom da svijet već duže vrijeme funkcionira na takav način.  

Kako je nastala ideja za pokretanjem portala i što Vas je motiviralo?

- Ideja za pokretanje portala nastala je tako što sam ja sa svojim partnerom, odnosno on je došao na ideju da se osmisli platforma koja bi direktno povezivala domaće proizvođače hrane i pića s konzumentima i kupcima. Znači svih subjekata što pravnih, što fizičkih koji imaju poslovnu ili osobnu potrebu za hranu ili piće.  Ideja je sama po sebi bila interesantna, upravo zato što je nastala prije 8 godina, taman u periodu kada je tehnologija počela omogućavati da bilo tko može putem interneta doći i prezentirati sebe na tržištu, bilo da je to lokalno ili na području Republike Hrvatske i EU. S druge strane, kupci imaju izbor te uvid na proizvode koji se nude na tržištu.

Kome je namijenjen portal i koju ulogu portal ima na tržištu domaćih proizvoda?

- Portal je namijenjen domaćim proizvođačima hrane i pića kako bi im se olakšala prezentacija tvrtke ili proizvoda na tržištu te također nudi kupcima mogućnost uvid u domaće proizvode. Poslovna suradnja je tako puno jednostavnija, brza i efikasnija. Tradicionalni način poslovanja prisiljavao je proizvođače da uz pomoć trgovačkih putnika i puno resursa bilo financijskih ili ljudskih, da na sajmovima ili direktnim kontaktom dođu do potencijalnih kupaca. Također, plaćanje skupih reklama na televiziji i tiskanim medijima ne bi li prezentirati sebe ili svoju firmu. Danas to sve možete puno jednostavnije, jeftinije putem interneta i ovom slučajem putem Burze Hrane.

U kojoj mjeri je za male proizvođače zaista bitna prisutnost na online tržnici?

- Ja mislim da im je to ključno jer svi pričaju o konkurentnosti, a danas možete na puno jednostavniji način i s manje sredstava postići više nego što ste to mogli prije 30 i više godina kada jednostavno niste imali tu mogućnost i niste mogli parirati velikim igračima na tržištu. Tako, tehnologija omogućuje da svi proizvođači imaju mogućnost korištenja digitalnih medija na puno jednostavniji, brži i jeftiniji način nego što se to radilo ranije. Sada firmama nije nužno da se ide direktno negdje njima ili na sajam da biste se prezentirali, nego možete biti na dnevnoj bazi prezentirani ako znate koristiti digitalne medije.

U kojoj mjeri su proizvođači danas prepoznali važnost online alata za svoje poslovanje?

U nekim dijelovima svijeta se online alati koriste već duže nego li na našem području, međutim kod nas je recimo taj neki bum nastao nedavno, nažalost, pod utjecajem korone. Jednostavno svijet funkcionira digitalno, tako da ljudi htjeli ili ne htjeli, moraju tako raditi i usvojiti taj način rada, ako žele biti konkurentni i ne biti u podređenom položaju.

Kako se nosite s konkurencijom?

- Koliko mi znamo, trenutno nemamo konkurencije koja raditi po istom konceptu kao što to radi portal Burza Hrane. Postoje nekoliko sličnih portala koji nude ponudu domaćih proizvoda itd., ali koncept u kojem se istovremeno nalaze i ponuda i potražnja, kupci i proizvođači, koliko smo upoznati, nema.

Što Burza Hrane nudi hrvatskim proizvođačima?

- Burza Hrane od kada je nastala domaćim proizvođačima nudila je svoju platformu. Dakle, nudila je mogućnost ili sredstava da putem portala izgrade svoje web stranice. Mogućnost korištenja portala Burze Hrane kao vlastitu web stranicu s obzirom na to da na dnevnoj bazi mogu uređivati svoj profil, proizvode i sadržaj na svom profilu te se tako pojavljuju na internetu kao da imaju svoj portal. Osim toga Burza Hrane im nudi i druge alate koje mogu koristiti za promociju svojih proizvoda, akcija ili svoga poslovanja kao što je newsletter, online kampanja i web bannere koji vode na njihove oglase ili na njihove web stranice ako ih imaju. 

Koji su zadnji projekti na koje ste posebno ponosni?

- Burza Hrane cijelo vrijeme uvodi nove funkcionalnosti s namjerom da svojim klijentima olakša poslovanje i poslovnu suradnju. Također,  nedavno smo našim korisnicima uveli novu mogućnost promoviranja proizvoda, a to je podcast. Putem podcasta omogućujemo svima koje zanima hrana i piće da se direktno upoznaju s proizvođačem. Klijent bi tako mogao bolje upoznati proizvođača, njegove proizvode i po čemu se razlikuju od ostalih na tržištu.

Kakvi su Vam planovi za budućnost? Koji su Vaši ciljevi?

-Portal Burza Hrane bi u budućnosti trebao biti ključno mjesto za sve one koji se na tržištu bave hranom i pićem, kako za informiranje, tako i za poslovnu suradnju.


Komentari

Dodaj komentar

Komentiraj

Burza hrane preporučuje

Roze vina

Đelozija, 2020

40,00 kn/L

Crna vina

Crno vino

1,00 kn/L

Trešnje

Trešnje

40,00 kn/kg

Eko proizvodi

Granulat sikavice 250g

50,00 kn/kom

Mikrozelenje

Mikrozelenje GRAŠAK

20,00 kn/kom

Maslinovo ulje

LASTOVSKO MASLINOVO ULJE

70,00 kn/L

Eko proizvodi

EKO voće

10,00 kn/kg

Ostalo

Namaz

1,00 kn/kom

Drugi sirevi

Sir

40,00 kn/kg

Drugi sirevi

Rakovički sir ŠKRIPAVAC

60,00 kn/kg

Slanina

Domaća slanina

1,00 kn/kg

Krastavac

Krastavac

1,00 kn/kg

Prirodni (100%) sokovi

Sok od aronije - 100% matični - AKCIJA

39,00 kn/L

Ostalo

OCAT BAZGE DELIKATESA

80,00 kn/L

Eko proizvodi

Ashwagandha čaj 300 g

40,00 kn/kom